top of page

CodeTwo Migration to O365

כלי להעברת שרת דואר אלקטרוני משרת לוקאלי\ענן לאופיס 365. העבר בצורה חלקה פריטי דואר אלקטרוני אודות לתצורה פשוטה, דוחות מצב, וקבצי יומן עבור כל פריט שהועבר.

CodeTwo Migration to O365

העבר בקלות מכל גרסה של Microsoft Exchange Server ל-Microsoft 365. התוכנית תעזור לך להעביר את תיבות הדואר המקומיות שלך ישירות ל-Microsoft 365. זה לא משנה באיזו גרסת Exchange אתה משתמש כעת. Exchange 2010, 2013, 2016 או 2019 - כולם יכולים לשמש כמקור ההגירה
העבר תיבות דואר מדייר אחד של Microsoft 365 לדייר אחר באמצעות EWS עם מינימום תצורה (ללא Azure Key Vault, Scripting או הגדרה נוספת ישירות במקור או בדייר היעד). העבר את כל המשתמשים או נבחרים לדייר ריק (חדש) של Microsoft 365 או לדייר קיים, למשל. במקרה של מיזוג או רכישה של חברה.
העתק את התוכן ומבנה התיקיות של תיבות דואר מקור של Exchange לדייר היעד שלך ב-Microsoft 365. התוכנית מעבירה פריטי תיבות דואר שונים, כולל דואר אלקטרוני, אנשי קשר, לוחות שנה, משימות וכו'.
CodeTwo Office 365 Migration אינו מחייב אותך לשדרג את התקנת Exchange Server הקיימת שלך כדי שתוכל לעבור לענן. העברות ישירות משרתי Exchange מדור קודם ומ-Small Business Server 2011 נתמכות באופן מלא.
כמו כן, ניתן להעביר תיקיות ציבוריות של Exchange Server ל-Microsoft 365 באמצעות CodeTwo Office 365 Migration. כל שעליכם לעשות הוא ליצור תיבת דואר ריקה עבור התיקיות הציבוריות ב-Microsoft 365 והתוכנה שלנו תדאג לכל השאר. בניגוד לתרחיש המקורי, אינך צריך לבצע הכנות מסובכות, להכיר סקריפטים או לחוות השבתה כלשהי.
כלי ההעברה CodeTwo מאפשר לך להעביר תיבות דואר של ארכיון (ארכיון במקום) משרתי Exchange מקומיים ל-Microsoft 365 או בין דיירי Microsoft 365. אתה יכול להעביר תיבות דואר ארכיון יחד עם תיבות דואר ראשיות, בתוך אותה עבודת העברה, או בנפרד.
ניתן להשתמש ב-CodeTwo Office 365 Migration להעברת תיבות דואר משירותי Exchange מתארחים של צד שלישי, כגון Intermedia, Rackspace או GoDaddy, לענן Microsoft 365. התוכנית מתגברת על הרשאות ניהול מוגבלות של שירותים כאלה ומאפשרת לך להעביר את כל תיבות הדואר המקור באמצעות אישורים של חשבון מנהל יחיד.
תכונת העברת הדלתא מאפשרת לך לסרוק מחדש את תיבות הדואר והתיקיות הציבוריות שכבר הועברו. אם התוכנית מוצאת פריטים חדשים, היא מעבירה אותם לשרת היעד מבלי לשכפל את התוכן שכבר הועבר. פונקציה זו מבטיחה שאף פריט לא יישאר מאחור לאחר המעבר לשרת דוא"ל חדש.
התוכנה תומכת בכל השפות. המשמעות היא שבכל שפה שהמקור ושרת היעד הגדירו, CodeTwo Office 365 Migration ידאג להעביר את כל התווים המיוחדים, כך שכל האלמנטים שהועברו ייראו כפי שהם נראו בשרת המקור לאחר ההעברה.
באמצעות CodeTwo Office 365 Migration, אתה יכול לבצע העברה של מיילים מכל שרת התומך ב-IMAP, כמו IBM Notes (לשעבר Lotus Notes) או Google Workspace, ל-Exchange Online. יתרה מכך, התוכנית מעניקה לך מגוון רחב של אפשרויות סינון, תזמון ודיווח כדי לסייע במשימה.
לא עוד ג'אגלינג בקובצי CSV ובסקריפטים של PowerShell. CodeTwo Office 365 Migration תיקח את משימת הרישוי ויצירת תיבות דואר עבור משתמשים בדייר היעד של Microsoft 365 מידיך. פשוט הפעל את אשף יצירת תיבת הדואר של התוכנית, התאם את ההגדרות ולחץ על התחל!
האפשרות Automatch מאפשרת לך להצטרף לתיבות דואר מקור ומיקוד על סמך דפוסים מותאמים אישית. הודות לתכונה זו, שלב ההכנה של ההגירה לוקח הרבה פחות זמן מאשר השימוש בכלים המקוריים של מיקרוסופט.
כעת אתה יכול להחליט איזה סוג של פריטים מועברים. כל שעליך לעשות הוא לסמן סימון ליד שם תיקיה כדי לעבד רק את הסוג הספציפי הזה של פריטים - מיילים, אנשי קשר, לוחות שנה, הערות, משימות או יומנים
מסיבות רבות מנהלי מערכת מעדיפים להעביר את תיבות הדואר של המשתמשים במהלך הלילה או במהלך סופי השבוע. התוכנית מגיעה עם תכונת מתזמן נוחה המאפשרת לתזמן את השעה המדויקת שבה אמורות להיות השקות אצווה ההגירה במהלך השבוע. יתר על כן, אתה יכול להחליט אילו תיבות דואר יועברו תחילה ואילו תיבות הבאות. אתה יכול להקצות מספר עדיפות לכל תיבת דואר כדי להגדיר את סדר ההעברה. בדרך זו תוכל לדחוף קודם נתונים חשובים יותר.
עם CodeTwo Office 365 Migration משתמשים יכולים להשתמש בתיבות הדואר שלהם בזמן שהנתונים שלהם מועתקים ל-Microsoft 365. התוכנית לא משפיעה על זמינות שירות הדואר האלקטרוני במהלך ההעברה. לכן, המשתמשים שלך יכולים ליהנות מגישה לתיבות הדואר הישנות שלהם גם בזמן שפריטי הדואר שלהם מועברים ל-Microsoft 365.
הנתונים של המשתמשים שלך תמיד בטוחים מכיוון שהם מוצפנים במלואם במהלך ההגירה. CodeTwo Office 365 Migration מעתיק נתוני תיבת דואר ישירות לדייר Microsoft 365 הנבחר - אין צד שלישי מעורב בתהליך. התוכנית גם לא מוחקת או משנה שום דבר בשרת המקור שלך. כל התכונות הקשורות לאבטחה מופעלות כברירת מחדל ומתאימות למערכת ניהול אבטחת מידע עם אישור ISO/IEC 27001 ו-ISO/IEC 27018.
התוכנית מציעה דוחות מפורטים שניתן להפיק עבור תהליך ההגירה הכולל, או מנקודת מבט מסוימת של תיבת דואר או עבודה. אתה יכול לעקוב אחר ההגירה ישירות באפליקציה, או לבחור לקבל דוחות אלה בדוא"ל.
CodeTwo Office 365 Migration אינו מחייב אותך לבצע פקודות PowerShell כלשהן כדי לבצע את ההגירה שלך. יתרה מכך, התוכנית מגיעה עם תכונת Automatch מובנית להתאמת תיבות דואר אוטומטית בקצה המקור והיעד. הוא מציע גם אשפי הגדרות שידריכו אותך בתהליך ההתחברות לשרת המקור והיעד.

https://www.codetwo.com/office-365-migration/

bottom of page